Set ovenfra har flakonen form som det smukkeste smil. Og hvem har det smukkeste smil, man kan tænke sig….Julia Roberts! Og hende er det, der lægger celebrity-faktor til Lancôme’s nye og hidtil dyreste duftkreation La vie est Belle.
“Ingen frugtnoter”” var eneste betingelse, Julia stillede til parfumør-teamet, før hun accepterede for første gang at blive ambassadør for en duft. Flakonen er i øvrigt en ny fortolkning af “sourire de cristal” eller “the crystal smile”, en Lancôme-flakon fra 1949.
Filosofien bag duften med det smukke navn og de få men eksklusive noter er “mindre men bedre”, et opgør med diktat og konventioner, og derfor har flakonen to lette organza-vinger om sin hals. De symboliserer “the wings of freedom”. Se kampagne-filmen her og bliv klogere på at sprænge bånd, der binder….http://www.youtube.com/watch?v=_WPAGAC1zRQ
FAQ
Duftens absolut mest kostbare råmateriale er essentiel olie fra roden fra Iris pallida. Kostbar fordi den først kan høstes, når planten er tre år gammel og herefter skal tørres i yderligere tre år, hvorefter følger en dyr udvindingsproces. Et ton irisrod giver blot et par kilo ekstremt dyr essentiel olie med en blød, besnærende duft. I La vie est Belle går denne eksklusive note gennem duften fra start til slut og gør sammen med andre naturlige ingredienser som Sambac jasmin, tunesisk appelsinblomst, vanilje, patchouli og tonkabønne (I love…!) duften til en varm og feminin duft. Omfavnende som det smukke liv.
Kom til “International Press launch”
La vie est Belle blev præsenteret internationalt i Monaco i maj og i København i juni, hvor jeg var med i nogle spændende timer. Duften kom på disk i sidste uge. Du kan kigge den internationale presse over skulderen blot med et klik her http://www.youtube.com/watch?v=fnQM-EOgwQo
Skriv et svar