….allerede i går med beer beauty a la Carlsberg, og nu er der udsolgt i shoppen. Det er jo også en s#god idé, Carlsberg har fået. Man ved jo, at mænd deler og låner plejeprodukter med koner og kærester, man ved også, at når de køber, så har de en svaghed for emballager, der ligner noget fra en formel 1, så hvad kan være endnu bedre…..fars øl, faktisk hele Danmarks og en stor del af verdens øl. Ægte grøn grooming.
Faktisk frysetørrer de øl og dumper ingredienserne i produkterne. Og som det fortælles HER, så indeholder øl – og SELVFØLGELIG især Carlsbergs – andet end 4-5% alkohol. Den brygges jo på dansk sommer – humle, byg plus malt samt gær til at tvinge lidt alkohol frem. Det betyder proteiner og hudgode B-vitaminer, især fra gær, som har mange af dem. Det hævdes, at der er en halv liter frysetørret Carlsberg i hvert produkt. Jeg har ikke haft næsen i produkterne, forhåbentlig lugter de ikke af øl, det kunne jo godt give problemer både i trafikken, på jobbet og derhjemme.
Tilsyneladende har mændene allerede taget den nye sixpack til sig – foreløbig er der dog kun tre produkter, nemlig shampoo, conditioner og bodylotion, der samlet ligger på lidt under 500 kr. I første omgang er serien limited edition og kun på Carlsberg’s webshop, men lur mig, om ikke bajerbeauty bliver så meget et hit, at der også på den front bliver konkurrence fra udlandet….Budweiser beauty, det lyder da meget godt.
Fotos: Carlsberg
HeLene skriver
LOl!!!
Stine S skriver
Ja Budweiser Beauty er et fedt navn 🙂 Min søn bruger Pudderdåsernes produkter trods indpakningen 🙂 – og det er fordi de virker! Og jeg synes han er sej at han er ligeglad med det lyserøde. Men da jeg først præsenterede dem for ham, var han meget skeptisk og udbrød Pudderdåserne???!!! De står dog inde i et skab og ikke fremme som hos mig 🙂 Kh Stine
Lise skriver
Stine: Jeg forærede min pudderdåse-T-zone til en yngre herre med urene tendenser i netop den del af ansigtet, og også han så gennem fingre med det pinkede. Men den er sikkert som din søns gemt fra offentlighedens øje (; Kh Lise……jeg tror faktisk seriøst, at Carlsberg får succes med det beer beauty og så er tanken jo ikke helt tosset, at der skulle komme andre beerbrands i spil (;
HeLene skriver
He he, lige det produkt fra pudderdåserne har jeg også givet til en teenager dreng, men jeg tog simpelthen labelen af og satte på en cool med dødingehoved med teksten: Tyndt lag efter vask af ansigt.
Den pink label fjernes meget nemt, som et klistermærke og så kan man skrive på flasken eller sætte egne stickers på.
Måske skal jeg skrive til dåserne om det? =)
Jeg har det med at fjerne labels på alt, det hjælper mod kognitive popcorn som Lise vist kalder dem. Rene linjer og det der, men så gælder det om at huske hvad der er i flaskerne… Der har sket uheld, men det ser meget tjekket ud på hylderne med få labels…
Jeg synes faktisk næsten Carlsberg beauty lyder som en april snar artikel ved første blik, men er spændt på at høre mere om det og kommer at sende link til nogle store drenge som nok kan lide det. Tak!
Lise skriver
Helene: Det var da en skæg idé, du er da noget af en beautynørd, jeg ser det for mig……Helene er stresset, tankerne myldrer som popcorn og fingrene begynder at rive i labels (; Og ja fortæl Katja og Helene det.
Jeg sov lige på det, da jeg havde læst om Carlsberg beer beauty, for min første tanke var også, at det var et stunt, men dels havde jeg fået informationen fra et pressebureau, som ikke ‘gik til bekendelse’ og dels virkede det for gennemført, da jeg googlede rundt til at være lyv. Og skulle det vise sig, at det er det, så er det ski dumt, for det er en god idé!