Mængden af kloge-åger er faretruende, så lad os forenkle det hele
hormoner
I anledning af fars dag: De stakkels mænd
Forklaring følger <3
Hvorfor afvikler vi hormoner?
Er der en god mening med det? Og hvordan kompenserer man?
Det dominerer medieland lige nu
Ind imellem med for meget dommedag efter min opfattelse, men lad os se på det
Fredagscocktail
Om biohacking og noget, der er meget bedre
Du kender det, men ikke i denne sammenhæng
Vi tager lidt hormonsnak for alle
Vi har også skaldet-gener, vi får bare ikke ‘måne’
Vi får bare ikke ‘måne’! Men vi kan give generne videre. Læs også om et usædvanligt ‘hormon’, der kan blande sig i hårvæksten.
Fokus flytter
Husker du at vifte med armene? Du må hellere komme ind og få en forklaring.
There is more to sebum, sex for eksempel
Før vi afslutter pigmenttemaet, må vi lige omkring det her, som Stine Sommer gjorde opmærksom på på BeautyBlog FB, som I måske ikke alle følger: Stine skrev: “Læste lige at feromoner sidder i sebum. Så gir det mening at huden begynder at være fedtet i puberteten, så den kan tiltrække det andet køn. Naturen er […]
Tager naturen fejl?
Jeg kom til at tænke på, at der er noget, der ligner hinanden i de to seneste skriv – det om olie på huden og så hormonerne i går. Måske lidt fortænkt, men prøv at følge min tankegang….. Professor Genazzani talte om hormoner og kvindeliv, som det var engang. Kvinder blev normalt gravide med første barn tre […]










