Jeg er stadig forelsket i det søde liv, men nogen Mette Blomsterberg bliver jeg aldrig. Det bedste, man kan sige om seneste forsøg er, at jeg får lov at beholde dem for mig selv. I gjorde, hvad I kunne, jeg har bare ikke feeling for det her, kun smag (; God søndag alle sammen <3

