Jeg har ikke glemt det lille ‘er det nu nødvendigt’tema om hals- og øjencremer og så var der et ønske om deodoranter og om cellulite for ikke at tale om en masse spændende nyt til excelarket. Jeg skal bare se at komme i gang, når I endda har ønsker til mit skriv. Og så alligevel må jeg […]
himmel
Solen er så rød, men hvorfor?
I er vant til lidt af hvert, og i kategori skønhed er det i hvert fald, så …….. Egentlig søgte jeg svar på, om et klogt hoved havde undersøgt, hvorfor vi er så vilde med at fotografere solnedgange….altså ud over bare fordi de er smukke. For det har været vildt, jeg har nærmest været Europa rundt i […]


