Ham her med the glow og det evige smil og problemer med at stå stille. Hele Danmarks Ole. Jo, han rebrandede, som det vist hedder. Og som jeg fortalte, så var der Ole-bal. Man forstår hans glæde. Det må have været en lang og svær proces at klippe en hæl og hugge en tå og få forenklet. Men helt ærligt, det var tiltrængt, serien var svær at finde rundt i.
DET er den ikke nu, og der er stadig alle bestsellerne, nogle nyheder plus en helt ny serie, Balance, som kommer perfekt til tiden, fordi så mange døjer med for meget selvproduceret fedt og deraf følgende problemer med urenheder og måske akne. I har formentlig allerede set de fire smukke nye serier i butikkerne og måske også lagt mærke til, at som noget nyt er der nu ‘face’ på hver af dem. På Nurture er det Helene, som var face for OH som 17 årig og i dag altså er 47 år.
Rebrandingen er sket i samarbejde med Kendo, en division i LVMH-gruppen, som nu ejer Ole Henriksen mærket. Men Ole er stadig boss på formlerne. Og som ved starten i Beverly Hills i 1975 er det igen Ole Henriksen of Denmark. Det skandinaviske er i sig selv et brand, der sælger over hele verden og skal nu sælge Truth, Transform, Nurture og Balance, som de fire serier hedder. Der er endog en Hygge maske. I samme serie, Nurture, er Pure Nurture Facial Water, som er en mist med fugt, antioxidanter aromatisk sansestimulering. Også Truth-serien har fået en mist.
Men kig med her på fotograf Stine Christiansens reportage fra fortællingen til pressen (og han dansede imens). Pressemøde blev holdt i Orangeriet i Kongens Have i København, og ‘truth’løberen var rullet ud. Der var inviteret presse fra hele Skandinavien, så vi var mange og stod i kø for at komme ind og få et Ole-kram og bagefter et blomsterarmbånd. Og så blev der snuset og snakket og smurt og sprayet OG instagrammet. Efter København kom andre byer, og måske rejser Ole stadig rundt og danser. En ting er i hvert fald sikkert, han eksfolierer sin hud hver eneste dag #OLEGLOW
Læs/se mere HER om produkterne. HER kan man også købe. Og her et udsnit af de fire serier….
Anneka skriver
❤Smiler bare jeg kikker på ham.
Lise er det dig man kan ane der på sidste foto i grå cashmere? der taler med hende ved bordet?
Det er vel også nyt at han har en decideret serie nu til sart hud. Dejligt!
Lise Grosmann skriver
Anneka: Du kan se, at det gør de også dem, der står bagi – dejlige Ib(byheart) blandt andet.
Ja, man kan lige se lidt af min ivrigt snakkende mund, og det er Silke/beautybysilke i den smukke grønne kjole og Jeanette Hylleborg/voksenlivsstil ved siden af, jeg snakker på.
Jeg var mega forkølet og godt klædt på, men jeg tror nu ikke, at noget af det er cashmere…bare uldent. Det stribede er sådan et frakkesjal, jeg fandt frem og høstede megen ros for. Sjovt for det er nok 20-30 år gammnelt.
Man har dels optimeret produktformlerne og så målrettet serierne mere tydeligt, og det er en forbrugervenlig god idé.
Anette Waaben skriver
Hvem der bare havde Ole-glow og drive. Men hans nye serier ser lækre ud….de må prøves.
Lise Grosmann skriver
Anette Waaben: Der er nok flere ting i det drive – dels er det jo nok som når en skuespiller går på scenen og ‘gir den hele armen’ og dels er den hudplejeserie hans barn, og nu får han og den en revival. Og fokus på det skandinaviske er en rigtig god idé i forhold til salg i udlandet. Fine produkter har det altid været og nu har formlerne været til tjek og er blevet opdateret lige som emballagerne.
HeLene skriver
Hygge masken lyder spændende, med hydra og cleans i en maske, man plejer da at få enten clay-cleanse eller cream-hydra-fugt? Den må jeg kikke på.
Pæne, glade emballager! Fristende, og det passer at det været lidt uoverskueligt, ole H er lige et mærke jeg aldrig fundet rundt sådan helt, trods at jeg prøvet nogle produkter så synes jeg det har været svært at få overblikket. Glæder mig til at det bliver nemmere nu, fordi jeg tror der er meget nyt og uopdaget i hans serier.
Lise Grosmann skriver
HeLene: Jeg har overhovedet ikke haft noget af det nye på huden men selvfølgelig masser af OH gennem årene. Produkterne er ikke bare blevet meget smukkere, signaturen (=farverne) er blevet stærkere og serierne enklere.
Det første produkt – og et af de mest sælgende – Invigorating Night Treatment, er kommet i den blå Transform serie hedder nu Invigorating Night Transformation. Stadig med masser af AHA-syrer. Og så er der jo Truth Serum <3